HTML

Emília

Én meg én meg én....

Friss topikok

  • Zsofika0000: Na jó.... sok... sok sok sok sok ez nekem sok (2008.05.22. 00:27) 5 év
  • emilinda: Ez nekem már fáj. Fáj már a fejem édimaci tőled:d Persze hívjál majd lehet felvesszem lehet, hogy ... (2008.05.17. 18:07) Megyek haza

Linkblog

Archívum

Megyek haza

2008.05.17. 17:39 :: Zsofika0000

Nem sokára hazamegyek Londonba. :(:) Örülök, de nem is. Hiányozni fogtok. Hiányozni fog legjobban anyú, de mondta, hogy nem sokára kijönn, ezért nem vagyok szomorú. Most itt vagy bolond Zsoltinál, de szerintem mindjárt ő is írni fog, mert cserélünk helyet. én mék ő jönn:D Csaj te meg tényleg hülye vagy..... Most komolyan ide leírom, hogy dili vagy. MIért nem fogod fel, hogy menj el hozzá... Nem vágom, de mindegy te tudod mit csinálsz.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://emicica.blog.hu/api/trackback/id/tr60474255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

emilinda 2008.05.17. 17:49:30

Majd lesz valami. Én már azt se tudom hogy akarom vagy nem. Már Zsolti ajánlatán is gondolkozok. Még nem tudom. Nekem idő kell, ahoz, hogy én most tudja dönteni. Azt tudom, hogy most tanulok, megnyugodtam és barátokat megválogattam. Titeket meg tényleg szeretlek, mert mindig összetartottunk. Tudom kint laktok, de akkor is örökre barátok maradunk. Zsófikám mindig a legjobb barátnőm leszel meg Andi is. Nem érdekel, hogy nem dumálok vele, de ti ketten örökre azok lesztek. Tudod a 3 női testőr:d:D:D:D Hiányozni fogsz mint mindig. Lányodat meg puszilom:) ---->>> + tibricet:D Hehehehehe

Dj..Zsolt 2008.05.17. 17:52:14

Már megint kezditek???????????????? Nem volt elég????Szét csapok köztettek:D:D:D:D Te hülye liba figyeljél már... Hova tüntél el tegnap, mert nem találtunk meg sehol...? Nem úgy volt, hogy jössz te is? Na, de mindegy majd kapsz:d Jah itt a kedvenced nálam:d

emilinda 2008.05.17. 17:54:52

Idefigyelj te hülye állat..... Annyira utálak ilyenkor mikor ezt csinálod.... :p Nem mék akkor se. Ma bulizok és nem érdekelsz. Menjetek vacsizni nékülem, majd holnap átmék hozzá te nagy állat. Hiányzol ám:p Megint jó éjszakám volt remélem ma is az lesz:d Tényleg jó éjszakám lesz mert nem leszek ott....... ::D:D:D:D:D::D:D

Dj..Zsolt 2008.05.17. 17:57:25

Ha én állat vagyok te meg hülye liba............. Liba gágágágágágágá
Na jó te vagy a legédibb kismacska akit nagyon szerettek:p Nem bántalak én te hülye liba...:D

Zsofika0000 2008.05.17. 17:59:14

Hagyjátok már abba. Nem igaz most már. Zsolti nem te csapsz közénk én foglak mindjárt lerugni a székről:d

Zsofika0000 2008.05.17. 18:01:33

Csajom én is úgyan így gondolom .Szerintem Hívd fel Andit és béküljettek ki. Csak azt meg ne tudja, mert beléd menne vagy nem tudom. Probáld meg.:D Na mentem most már lánykát megnézni, majd írok mikor tudom. Cuppppppp majd holnap tali.....

Dj..Zsolt 2008.05.17. 18:04:15

Tudok egy profit. Megyek egyet eve online játékkal játszani..... majd egyet autozni.....:D:D:D:D Édesem, egyetlenem majd hívlak nnem soká telon :D:D:D Zsof szösz kussss nem nyítottam neked témát....

emilinda 2008.05.17. 18:07:05

Ez nekem már fáj. Fáj már a fejem édimaci tőled:d Persze hívjál majd lehet felvesszem lehet, hogy nem :D K... be!!!!!!!!!!! Puszt..j! Szeretlek ám azért:D de mást jobban mint téged:p
süti beállítások módosítása